DAGENS KOMMENTAR

Kan dagen börja bättre än så här.. Först upptäcker jag att båda små barnen hade bajsat ner sig på natten, sen klev de i sin ... ja, men det var inte det som var bra. Det är ju era kommentarer så klart. Morgonens bästa kommentar kommer från Dectia efter den HÄR inlägget.

Fy vad elak du är! Låt honom komma till mig, jag har ett extrarum och kommer ta väl hand om honom...

Vad var det bra för ? Nu står han i hallen med sin rosa FIFFI väska och hoppar upp o ner o tror på fullaste allvar att han kommer härifrån. Fast i andra sidan skulle det kanske vara skönt o slippa honom. Hur ska jag skicka honom ? Med DHL ? Jag är tveksam att de tar emot så tunga lass så du får nog hämta honom själv.
 Förresten MANNEN läste Batmans svar på frågestunden o blev lite småkär i honom. Jag tror att det finns konkurrens där. Det kan sluta att du o jag får flytta i hop.

Men den där Decdia vekar ju vara en trevlig tjej. Hon gillar mig. Du ser MANNEN det finns någon annan som tycker om mig.


Sv: Jag tycker du är jätte rolig! Skulle vara skoj att kunna klättra in i din hjärna och se vad som händer där. :)

Ja du får nog ta kö lapp. Det är en himla massa folk där inne just nu. Kronofogden söker efter tillgångar, men ack så besvikna de blir när de upptäcker att det är ganska så  tomt där inne. Sen är stadsminister där  just nu och försöker o hitta nya i deer för sin valkampanj. Så du förstår väl att det är upptaget med mycket viktigt folk.

NU: Mannen dansar runt o sjunger JAG SKA FÅ FLYTTA DIIIIT ; JAG SKA FÅ FLYTTA DIIIT.

OBS !! Glöm att han får med sig plånboken.
Förvirrade Morsan

sv; ja, solen skiner och då är jag glad. Jag vill INTE ha mer snö!!!



ja, vi ska sälja huset. Vi ska flytta isär, så det blir varsin lägenhet istället...

Förvirrade Morsan

sv; ja, vore skönt att bara komma igång med allt. Man blir så otålig av att bara vänta!

jennifer gräll

sv: nej jag vet :o

tack så mycket! :D

alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: åh tack så mkt=)

Renee

Du skulle nog sakna mannen om han gav sig av!

Ellis

Haha stavar du hennes bloggnamn fel med flit? Du skrev decTia på inlägget ovan med? :)



Diana

Haha! Du är så skön tjejen! Men har gubben en rosa Fiffi-väska? Blått hade gått an, men rosa... hrm Och så gillade han Batman. Låter farligt! För tänk om jag blir fast med dig? Hur skön du än är som bloggare så har jag ju redan fastställt att du inte är en snäll partner.

Jag får fundera på det hela...

thakock

Hahah, du är så härlig!

Britt

Förstår att Diana backar ur...för helt plötsligt står hon där...utkastad och utan plånbok ;D