EN LITEN UNDRAN

Jag har alltid undrat hur sportsmän och kvinnor för den delen gör när  naturen kallar medans de tävlar. För det måste ju hända att de blir kissnödiga eller ännu värre bajsnödiga. Vad gör de ?
Kissar de på sig som denna tjej ? Hur klarar man av det ? Men om det blir nr.2. Hur gör de då ? 


jasmingz.blogg.sejasmingz.blogg.se

Tack!:)

Deniesé

Men usch, gu va äckligt !

Hon borde väl hunnit gå på toa innan, de är ju en annan sak om de är längskidåkare eller cyklister kan jag tycka. Även fast det är äckligt med men där har jag en större förståelse för det. Urk . hahah

Thakock

Usch, vad hemskt och vad pinsamt!

Anki

Ja gör det klicka in dej på BUZZADOR loggan hos mej så får jag lite poäng för det!

Förra veckan fick jag Dove duschcreme en stor flaska och 12 st små,den var jättebra!



Kram

Ibland får man mat hem men då kommer det till dörren

Emma

hahah, har aldrig funderat på det...

Gun

Men fy vad jobbigt! Jag vet att längskidåkare bajsat på sig ibland. Det måste ju hända maratonlöpare också.

Anki

Ja, eller så kanske de får nåt lavemang några timmar före, Nej har ingen aning, de kanske pissar ner sej hhaahhha



Kram

Diana

Jag har också funderat på det... Fast i år med skidlandslaget (de vita dräkterna) så såg det ut som de hade en jätte blöja under. :)

Britt

Vad jag har förstått så har de blöjor på sig ifall de måste skita, har haft magsjuka eller dylikt. Många äter stoppande så de inte blir bajsnödiga, tampong i röven...allt för att inte skita ner sig. Har sett fotbollspelare kissa på plan mitt i matchen...så vem vet de kanske alla går ock skvätter överallt. Det kanske luktar kiss och bajs om våra idrottare.

Josefine- mamma till Olivia

usch det vill jag inte ens veta haha :P