GLIDSLEM OCH REKTAL

Ibland lägger man märke till de konstigaste sakerna. Medans vi väntade på läkaren i dag börjar mannen plötsligt skratta och visar mig en flaska med text GLIDSLEM. Att en gynekolog behöver glidmedel kan jag ju förstå, men glidslem. SLEM låter ju något äckligt. Precis som spott. Hoppas han inte använde sin slem på mig.
 



När vi då åkte hem mötte vi en bil med text REKTAL. Eller stog det retal ? Fast rektal lät ju lite roligare. Tänk själv o åka runt med en bil som har företags skyltar på med text REKTAL AB. Och sen ska de som jobbar där representera sig sjäv: Hej ni har kommit till REKTAL jag heter Jörgen....
Erika

Hehe, ja glidslem låter inte det minsta trevligt.

Em

Hahaha! Och vad med att på Apoteket beställa en flaska glidslem? Jag håller med dig, det låter jätteäckligt!

Thakock

Haha, vad det låter hemskt.

Qb

hehe okej

Diana

Haha, ja glidslem låter inte mysigt. Varför inte bara säga glidmedel? Urk.

MyzaaN - Princess Pink

ja det är super kul att få praktisera :D trivs super bra också ;D

Josefine

sv; älskar dem! ;D

Anonym

Sv: nejdu, inte jag heller

MyzaaN - Princess Pink

Kul att du vill vara med i veckans blogg, i mon kommer de 10 finalisterna upp :) Lycka till :D

Dragana

Ja, men det används ju hos gynekologer? :P

Malin

Malin

hihi..inget som hänt, har altid haft handikapp som förvärrades vid graviditeterna så jag fick börja använda rullstol =) Men i dag har både jag o min famij anpassat oss till det =)

annsan_s

Hehehehe, tror inte heller det stämmer! Fy vale för glidslem..URK.. Kram

Nadja

vad skönt. =)

yasmine modell fru och mamma

ja umm hehe. hoppas din kväll är bra.

hoppas läkaren inte använde sitt haha kraaam

Josefine- mamma till Olivia

haha vilket namn :P