JAG ÄR IMPONERAD

Mannen har kommit i håg o ta med gåstolen till jobbet som jag har såld, han har tagit med matlådan och ätit frukost. Allt det där alldeles själv, utan mig. Jag är imponerad. Killen kan bara inte läsa, han har ju hjärna också. Han ska bara försöka  o lyra mig  i fortsättningen att han inte kan sätta på kaffe...
emma, ung mamma åt julia [foto]

tack! :) mkt fina saker fick hon, vilket var jättekul. allt bra med er? kram

emelie

sv: Ursäkta för sent svar :)

Men, är allt bra idag?

Linda

Ja men dem tror alltid dem kan lura oss dem små liven.

min man har dagar han imponerar mig med men tyvärr infaller dem dagarna alltför sällan!!



Men kaffet sköter gubben här i alla fall :)



Ha en fin dag nu Kram

thakock

Inte illa! Kanske han kan fixa allt snart. ;)

Diana

Passa dig, nu går du ju och blir helt överflödig snart!