JESSICAS KALAS

I dag har vi haft en liten kalas till Jessica som fyller tre år. Inte den bästa dagen o fira när mannen är dålig och Tessy har spytt o varit dålig, men kalas ska min lilla busunge ha. Nu är det så att i har inte så många vänner så vi får betala till folk för att de skulle komma o fira henne..hahah skojar bara. De kom alldeles gratis.

MEDANS MANNEN VAR BARNVAKT FIXADE CARMEN LY OCH JAG BORDET MED TIDDLES TALLRIKAR OCH GLAS. VI BLÅSTE MASSOR AV BALLONGER OCH CARMEN LY HADE GJORT EGNA PLACERINGSKORT. HAR MAN SÅ MÅNGA GESTER(8 STYCKEN) MÅSTE MAN JU HA DET ORGANISERAT.







JESSICA ÄLSKADE ÖPPNA SINA JULKLAPPAR SOM HON ENVISAS O KALLA PRESENTERNA
HON FICK EN TALLRIK MAN KAN MÅLA PÅ FRÅN VERONICA. JAG KAN BARA GISSA ATT DET SKA MÅLAS EN PIPPI PÅ DEN.
FRÅN JENNIE O STELLA FICK HON EN PIPPI PERU OCH EN GOSEDJUR.
NÄR HON HADE ÖPPNAT ALLA PAKET ROPADE HON: MEEERA JULKLAPPAR



JAG HADE TÄNKT O LAGA HELT ANNAN MAT, MEN NU NÄR MANNEN BLEV SJUK FICK DET BLI ENKLARE.
DET BLEV HAMBURGARE MED POMMES, FRUKT TÅRTA OCH PUDAPEST



JESSICA ÄLSKADE O PLÅSA LJUS..



..SÅ VI FICK TÄNDA OM DE...



...OM OCH OM IGEN...



... OCH ALLA FICK SJUNGA OM OCH OM IGEN..



MINST 20 GÅNGER FICK HON BLÅSA TILLS VI VUXNA TYCKTE ATT DET KANSKE RÄCKTE NU. DUMMA VI.







TREVLIGT HADE VI OCH TACK FÖR DE SOM KOM OCH TACK FÖR FINA PRESENTER
STORT TACK FÖR ALLA NI SOM HAR GRATTAT HENNE HÄR PÅ BLOGGEN. HAR INTE HUNNIT O BLOGGA I DAG, MEN VI SES I MORGON. JA, OM JAG INTE HAR DÖTT I MAGONT FÖR NU HAR JAG ÄTIT EN HALV TÅRTA IGEN.
LIENE

Så kul med kalas:D säta bilder och grattis till henne!

Josefine- mamma till Olivia

Stackars sjuklingarna i soffan. Mysigt med kalas, Jessica fick en bra dag endå. :)

Em

Hahahaha! Vad underbar skrivet och så underbara foton! Stort grattis till Jessica, hon verkar vara ett stort charmtroll. :D

Emilie

Vad fint kalaset såg ut. Och vilken maffig tårta! :)

Thakock

Nästa år när jag fyller år så får du göra tårta till mej! Gud så god den såg ut! =D

emma härnqvist/perfektion

åå så härligt, och roligt



och du är nog inte den enda som inte stet filmen.. men jag rekomenderar dig att se dem :)

Ellis

Hahahaha ser att ni passa på o ta bitarna innan hon spottar ned dem vid blåsningen ! :D

Nanna

vilken fin tårta och dukning ! :)

Malin

Mys :D