KATTFAMILJ

Mannen lagade mat i går. Han har tyvär misstagit vår familj för kattfamilj. För maten smakade värre än kattmat. Inte för att jag har ätit kattmat, men det såg ut som det. Mannen åt, Jessica åt(stackars barn) och vi andra tittade på. Och sen undrar han varför jag inte tillåter honom o komma in till köket oftare. Jag skulle ju svälta ihjäl och vem skulle då byta bajsblöjor ?



Och det är tacken att jag bjuder till

mvh
MANNEN
Girly

Ha ha du mannan jag vet hur det är, ingen vill äta min mat heller;P



Kolla repriserna finns på kanal 5 på nätet Pussar Girly

Emilie

Ja jag älskar just att göra iordning inför kalas. Men inte mitt egna ;) Sonen hade flera kalas. Snacka om att jag njöt ;)

Pernilla

Haha, lätt inte såå gott =)

Therese-Smyckestävling pågår!!!

Åh, ni borde verkligen åka dit, speciellt om ni har mindre barn=) Man kan tjäna mycket pengar^^ Jag har bland annat köpt ett par jeans för 90 kr, som hemma kostade 3-400 kr bara för att det stod ett visst namn på dem^^

Jennie

hahahaha :) vissa bör inte vistas i köket..

It´s you and me ! - Smycke- & Dekor tävling pågår !

Blä :p hehe..

Diana

Stackaren! Du får skicka iväg honom på matlagningskurs!

Sofie

lång historia men det har att göra med att det retar hela tiden i min hals o då vill dom kolla vad det är som orsakar det hela :)

Ellis

Hahaha poor family

Johanna

ja jag tycker det är kul och renovera och sätta sin egen prägel på det. hela.. :) får nog bli tillsammans med en snickare sen :)

Thakock

Haha, vad vidrigt! :P