KONSTIG BETEENDE

Jag har betett mig konstigt de senaste dagarna. OK konstigare än vanligt för konstig är jag nog hela tiden.
Förrgår gick jag runt o sa COLLT hela tiden. COOLT hit o COOLT dit. Allt var COOLT. Allt förytom snö förstås. Vi var i Marieberg och alla saker var coola, alla människor var coola, all musik var coolt.Till o med pomfrittena på mcdonalds var coola. Seriöst jag är 28. Jag borde använda ord som pensionsparande, hemorrojder och miljömärkt, inte COOLT. Vad är fel på mig ? Man ska bete sig enligt sin ålder.
Igår sa jag JÄVLA hela tiden. JÄVLA snö och JÄVLA vinter. JÄVLA JANNE som förstörde min önsketänkande att det var 4 år till nästa OS. Jävla mannen som fortfarande har inte köpt min te-kanna. 
 I dag går jag runt o stryker på min mage som jag våre gravid. Önsketänkande ?
 Konstigt det hela. Jag kanske borde börja ta några mediciner ? Eller laxeringsmedel ? En lobotomering ?
 
Annika

Hahaha jo kan vara önsketänkande!

Anki

Tack



Kram

Thakock

Hahah, jag är inne i en fas där jag säger spännande till allt. Och är det inte spännande så tycker jag man ska göra det spännande ;D

N e l l y ♥

sv; Jaa det var verkligen synd :/

Alina

hoppas du får en trevlig kväll! =) kramar

Britt

Eller dagen efter piller? P-piller? eller köp ett gravtest?