LÖKEN

Man borde ha varningsskyltar på löken. De kan ju vara rent av livsfarliga.
Jag håller på o laga seljanka just nu och då måste man skala o hacka  lök. Det sved i ögonen som tusan och tårarana rann och som vanligt ringer då telefonen. Mannen har bra tajming. Jag försökte då rusa för att svara men slog foten mor diskmaskinen . Vem lämnade luckan öppen ? Försökte då o stänga den men det sved i ögonen och jag såg inget så jag slog huvudet på skåpluckan. Vem har lämnat den öppen ? 
 Allt är mannens fel. Skulle han inte ha ringt hade jag nu inte haft  en bula i huvudet och ont i foten.
Jag tror jag lägger chilipeppar i hans soppa.
Och vad tror ni han ville ? Han ville fråga vad jag gjorde. Ja, jag håller på o slå i hjäl mig var mitt svar....
Carolina [fotograf]

Svara gärna på dagens fråga som du finner i mitt inlägg "Viktig läsning om en dröm som känns sann...". Det brukar alltid bli roliga diskussioner kring mina frågor! ♥ ♥ ♥

Frida Stigevik

sv: haha, han ville att jag skulle fota honom! han var så nöjd med frillen ;D

Neha

OJdu, det där lät som en mindre rolig stund. Hatar också att hacka lök

Anki

Du kan väl ge oss bloggare receptet



Kram

Thakock

Naww, stackare! =)

Diana

vad är seljanka? Kan du inte lägga ut några recept från din pre-båtflyktingstid. ;) Klart att su ska skylla på mannen, allt är deras fel!

Anki

Har bytt bloggadress, så du får ta och lägga till mej igen till bloglovin, klicka på bloglovinbruden på sidan i menyn



Kram

Malin

Sv: Tack så mycket! :)

Usch, alltid lika hemskt att ta bort djur. :/

Britt

Hade du kniv i handen också under tiden? Herregud! Du kan ju skada dig illa i köket. Köp lökpulver!

Josefine- mamma till Olivia

Inte kul att skära lök, ännu värre om det urartar i olyckor! stackars kadri... :)