LOPPISFYND 2

EN LITEN KRANS SOM JAG SKA HÄNGA UPP PÅ VÄGGEN, 10 KR



STOL TILL CARMEN LY, 40 KR



SMYCKESSTÄLLE, 20 KR



LJUSLYKTA, 20 KR
BLOMKRYKA, 10 KR



JEANS TILL CARMEN LY, 20 KR PARET




attis

Så rackarns massa fynd du gjort. Vet inte om du missat att jag gett dej en award? Du får gärna hämta den. Ha det bäst.

Kramen

Johanna

Jag har dragit ut inre ledbandet i knäet. Men nu skall det bli ordning på det efter 4veckors vila. Halva avklarat, 4 kvar, men det innebär iaf rehab och träning.... så då skall nog 4 veckor gå bra.

thakock

Ni måste ha väldigt mkt grejor.. =D



Fint!

Bitterfittan

haha förlåt ;)

Liiv

SV: Tack så mycket! :D Allt bra?

Hanna

haha ja :)

Carolina [fotograf]

Stolen är ju helt underbar!



Kommentera gärna dagens fotografier, vattendroppar som bevis på att vintern är på väg att smälta bort ♥ ♥ ♥

Pernilla

Tack =)



Vad mycket fint du fyndat!!

Haedil *HUMOR BLOGG*

det är skit störande -.-

Annika

Härliga fynd!

Girly

Tack gumman söt du är.



Va mycket fint du hittade.

puss & Kram girly

Diana

Okej, var får du plats med allt?

LIENE

sv: Men var nog ännu vackrare i verkligheten:)

Anniepie

Jo da, det gjorde lite nytta oxå! :) Oj, vilka toppenfynd! :) Ha en bra kväll nu! :) Kram!

Suzette

Ja visst är den :)

Deniesé

sv: Tack, de är bättre idag :)



Vilka fina fynd du gjort! :D

Ebba

Jaha jo det fattar jag :) Men vad pappan kompis med "rånaren"?

Ebba

Jaha okej , men var pappan till dina barn kompis med rånaren ??

Simone

Skön design på stolen:) den skulle jag vilja köpa:) ha en bra kväll..

DONKEN

har loppisarna redan kommit igång däruppe i landet?

skulle vara kul o leta upp nån loppis nånstans här i närheten... :P

tess

gud vilken mysig stol =)

liinnea boström

hej! fin blogg! :)

patricia

sv: ohja! :)

Josefine- mamma till Olivia

Du hittar så mycket fynd :)



svar: Ja, det är ju verkligen ekonomiskt med små barn, då man inte behöver köpa större stl under en längre tid :) Mamma hade samma med mig, kunde använda samma kläder jättelänge då jag var så liten hehe.

Tack :)