MANNEN GER IGEN 4- HUSTRUS DÅLIGA SIDOR

Som lovat kommer här mitt  farligaste  inlägg. Överlever jag det här så är jag odödlig.
Jag ska berätta om hustruns brister!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hon har en del??????????????? säkert

1. Hon saknar ordningssinne. Om jag inte vaktar henne så kommer huset svämma över av prylar.
Likväl så lyckas hon hålla koll på nästan allt.

2. REA noija. Hon kan inte köpa nått till normal pris. Hon köper till och med mjölk på rea. Det är säkert. Kommer vi in på Lidl så letar hon efter rea mjölk, pålägg, korv. Här i huset så äter vi bara rea mat. Att vi inte har dött i matförgiftning är ett under.

3. LOPPIS. Hon är loppis beroende. Får hon inte åka på loppis varje lördag så får hon total panik. Tänk på all fynd som hon missar.

4. Barn.  Hon är barn hypokondriker så fort nått av barnen hostar så är barnet genast döende.

5. Hon älskar att ha koll på mig. Hon vet på någon minut om jag har handlat nått på kortet. Och sen undrar ni varför jag inte köper presenter till henne ?

6. Hon missar inte en rabattkupång. Hon är som Asta 95. Snart får jag äta kattmat köpt på en rabattkupång.

7. Ostmörderska. Hon vet inte hur en osthyvel ser ut. Alla hushållsostar är totalt massakerade.

8. Hon lyckas hata OS. Hur kan man lyckas o hata något som är så roligt ?

9. Hon är ointresserad för att vinna. Jätte irriterande. Vad är ideen att reta henne om Sverige slår Estland i skidskytte om hon inte bryr sig?

10. Envis som en grön gris är hon. Hon vägrar någonsin o erkänna att jag faktiskt kan ha rätt.
susy

hehejaaah :D ha en bra dag!

N I L M A

haha sjukt kul att läsa det här :D

patricia

sv: ja :)



svara gärna på min dagens fråga i bloggen, skulle vara intressant att veta!

thakock

Haha stackars dej Kadri! =D

Anonym

det brås helt och håller på.

brukar vara från 4000 och uppåt men ett tips är att kolla på blocket! :)

Johanna

Rolig läsning... :) Ser fram emot en lista om mannens brister med :P

robin hood

vilken härlig blogg du har! Hur är det med dig? :)

yasmine modell fru och mamma

Hillo ja verkligen.

vad hittas på idag? kraaam

Deniesé

Jodå :)

Hur står det till idag ?:)

alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: åh tack så mkt:D

så glad ja blir:D

Robina

ja, det är sånt livet är :)

Dragana

Vilken tjej vill inte hålla koll på varje minut i hennes killes liv?!?!?!

Erika

Rea rocks! =)

Diana

Jag väljer din sida mannen. Inte för att jag håller med dig kanske, men för att jag tycker synd om dig. ;) Det har blivit lite av mitt projekt att rädda dig. Hehe.

Ellis

Hahahaha rean var hur kul som helst! :D