MANNEN O JAG-BAKAD BRÖD

Jag ger mannen en kram.


JAG: Du luktar nybakat bröd.
MANNEN: Först luktade jag mögel och avlopp , nu luktar jag bakad bröd.
JAG. Men det är ju en förbättring. Nybakad bröd är gott.
MANNEN: Ja, man ska väl alltid se den positiva.
JAG: Om jag lägger smör på din rygg nu och du springer tror du att den kommer o smälta då ?
MANNEN: Va ?
JAG: Kan vi inte prova ? Snälla ?

Konstigt nog ställde han inte upp på det.

Qb

hehe okej :P

Em

Bakad bröd luktar ju jättegott! Doftar han så alldeles av sig själv? Du får nog hålla hårt i han! ;)

D A N I E L A ♥

- tack, men det var hemskt haha :D

Ellis

Hahaha amen vad äcklig du är Kadri,förstår mannen!

Ebba

Haha nybakat bröd <3

Thakock

Haha, taskigt att inte ställa upp på det. ;D

LIENE

sv: Hoppas nån budgetkedja får in såna ringar:)



haha vad kul konversation men synd att du inte fick lägga smör på hans rygg.

alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: haha ja den är både och :D

Annika

HAhaha så kul!

CLIP

HAHA, sjukt kul ju!:D

Erika

Men varför ville han inte prova? =)

Roshanna

Synd att han inte ville:/ det skulle nog varit kul xD

Diana

Du skulle du erbjudit dig att slicka honom istället! Då hade han garanterat gått med på det!