MANNEN O JAG-BILLIGT

Mannen står på alla fyra och morrar. Någon teknisk pryl har gått sönder och den vägrar o laga sig själv..

MANNEN svär: ?###!!!???¤¤¤¤¤ Så blir det när man köper billigt. Går sönder direkt
JAG: Ja så är det, titta på mig.
MANNEN: Vad menar du ?
JAG: Ja du ville ha en kvinna.
MANNEN: Ville ha ? Jag blev ju påtvingad .
JAG: Av vem ?
MANNEN: Dig så klart
JAG: Så jag hotade dig att om du inte importerar mig till Sverige så dödar jag dig
MANNEN: Juste. Jag var rädd för rysk maffia.
JAG: Men jag kommer ju inte från ryssland
MANNEN: Estland, ryssland det är väl samma sak ett stort lureri alltihopa Jag trodde att jag köpte en frisk kvinna men nu klagar du på ont i magen och ont i huvudet och gud vet vad
JAG: Men så blir det när du handlar för halva priset. Du får väl  gifta dig med en svensk kvinna då.
MANNEN hoppar upp o ner: Får ja ? Får ja ?
JAG: Så klart du får, men först måste du betala av skulden till min hallik.


PS
Faaaaaaaaaaaaaaaaaan jag är pank
mannen
julia (:

hur är det idag? (:

Jenny

ja,röda veckan borde förbjudas,men,men man är ju glad att man är kvinna ändå:)

Hur är det med dig annars??

Amy

Svar: Tack! Ja det var en gammal filt som var trasig och urtvättad så den blev perfekt för sittdyna!

Alexandra

hoppas ni får en bra dag:)

Nina & Ninwe

Underbar blogg :) vad tycker du om våra blogg :)/nina

ToniLoves

Den här bloggen blir ju bara sjukare och sjukare