MANNEN O JAG- FISK

Mannen o jag pratar. Eller närmare bestämt jag pratar för mig själv för han lyssnar inte.


JAG: Vilken färg ?
MANNEN: Va ?
JAG: Jag frågade dig vilken färg vi ska ha på väggarna.
MANNEN: Va ? Ska vi måla om igen?
JAG: Du lyssnar ju inte.
MANNEN: Det gör jag visste
JAG: Det är precis som innan. Jag frågar dig massor och du lyssnar inte.
MANNEN: Men tystnad betyder godkännande.
JAG: Vad bra. Jag frågade dig förut om vi ska äta fisk och du var tyst så nu ska vi ha fisk till middag med massor av ben inuti.
MANNEN: Jag tänker inte äta någon fisk med ben.
JAG: Du var ju tyst.
MANNEN: När frågade du det ?
JAG:Föryt. Du satt i vardagsrummet och jag var i köket.
MANNEN: Men det är ju 100 meter emellan.
JAG: Och ?
liinnéaboström

Tack du!;)

Vad har du för dig?

Thakock

Hahaha, GO kadri!! ;D

Ellis

Hahahaha så ond!

Johanna

Haha! :)

N I L M A

haha bra där!

Renee

Där ser du! Gör som du vill!

Emma

hahah! :D

Dragana

Hahah... typiskt killar!

Dragana

Hahah... typiskt killar!

Mathilda

joo de är ganska mkt =) taack =) mer ska de bli ^^, kram

Mailin

Haha...känner igen det där...barn o karlar lyssnar bara när de vil ;)

yasmine modell fru och mamma

va tvungen att uppdatera min portfolio, thats why hhehe. allt bra med dig ikväll? kraam

emma härnqvist/perfektion

haha där fick han så han teg! :)

susy

tackar! Jag hade det dööökul!

Robina

Tack :) Zandra Åberg som är fotograf!

Diana

Karlar, där är de helt hopplösa. Och hur de kan glömma så mycket som man pratat om förstår jag inte.

Mia systeryster

haha, låter som om alla karlar är likadana=D

Emilie

Låter som hemma hos oss! :P Aldrig får man några svar. Bara tystnad...

Renee

Godmorgon, en ny kall vinterdag. Hurra.