MANNEN O JAG- KRÅKAN

Mannen berättar att bilen har gått sönder och försöker o förklara till mig att det är något som skramlar under motorhuvudet men han vet inte vad det är ännu.

MANNEN: Hör du ?
JAG: JA. Det är kanske en katt under motorhuvudet ?
MANNEN: Va ? Jag har kollat där och jag såg ingen katt.
JAG: En hund då ?
MANNEN: Nej, ingen hund heller.
JAG: Då måste det vara en kråka.
MANNEN: En jätte råtta kanske ?

Mannen tog bilen till vekstag och de hittade varken kråkan eller jätte råttan. Dock kom  mannen i verkstad på att en liten del var trasig och att det var dags o hosta upp 7500 kr för våran del. Mannen blev jätte glad förstos.

attis

Det var inte billigt det. Allt bra idag hoppas jag.

Kramelikram goa vännen

Ellis

Förstår honom! :O Inte kul att punga ut så mycket pengar.

SARAH





Hahah, där ser man, varken katt,hund eller råtta eller kråka! Tur det kanske!



De va ingen billig summa ni fick ge för lagninge direkt tur att det är löning i övermorgon iallafall!



Hoppas ni har det bra!



// SARAH

Frida Stigevik

sv: man tackar :)

Girly

Tackar, oj oj blev inte billigt.

Sosso

hahaha...va roliga ni e..



men fan va dyrt



Lagt upp bilder ifrån mina barns rum.. kolla gärna in och säg vad du tycker =)

N I L M A

oh förstår att man inte blir glad för sånt :O

FOTOGRABBEN.SE

sv; okej =) Det har varit bra här osså ;)

Haha en fråga bara, i din header så står det 3,5 barn? Hahah hur ser halvan ut då? ;)

Anonym

Okej:D



Alllt bra nuförtiden?:) Har inte varit så aktiv vid bloggen på sista tiden, därför inte kunnat svara :/

Hanna

ja kanske det :p

Thakock

Fy vad dyrt! =O

Johanna

hehe det är därför man inte har bil =)



nja överraskningen är nog rätt tråkig dock :(

Diana

Åh, sånt är så surt att behöva lägga pengar på!