MANNEN O JAG-ONT

Mannen har ont i bena. Biverkning av en medicin han har tagit och fått nu sluta med.

MANNEN: Jag är sjuk.
JAG: Det är du inte alls.
MANNEN: Men jag har ont.
JAG: Det är en biverkning o ingen sjukdom.
MANNEN: Jag är sjuk o det är synd om mig.
JAG: Du är en medicinsk biverkning hela dig.
MANNEN: Jag tror jag håppat i ån snart så ont har jag.
JAG: Håppa på du. Ta bara ut plånboken först

Diana

Fy vad elak du är! Låt honom komma till mig, jag har ett extrarum och kommer ta väl hand om honom...



Sv: Jag tycker du är jätte rolig! Skulle vara skoj att kunna klättra in i din hjärna och se vad som händer där. :)

K

Ja det var det för mig med innan igår, det var supergott! =) Rekomenderas =P



gotteochvi♥ GRAVID IGEN!

sv; tack så mycket!

Renee

Stackarn, tänk att ha så ont. Släng han i ån! Gubbar som klagar har vi väl ingen nytta av. Fniss

Ellis

Jaaa du har så rätt, svenska pengar förstörs.

Inte australiska, mamma råkade tvätta pappas byxor med alla semester pengar.. tur nog var de av plast! HAHAH

Britt

Va, har ni inte is? Här går det inte att hoppa i ån...ja det går ju men det är ju som att hoppa på vilken väg som helst....är ju minst ½ meter is.

joseefine

Kolla gärna in min shoppingblogg!:)