MANNEN O JAG- RUMPALVEDON

Mannen är på väg hem och ringer från bilen...

MANNEN: Har vi alvedon hemma.
JAG: Vi har en paket med rumpalvedon.
MANNEN: Har vi inga vanliga ?
JAG: Rumpalvedon är väl vanliga.
MANNEN: Nej, det är de inte. Jag kan ju inte ta de.
JAG: Det kan du visste.
MANNEN: Men de är ju för 10 kg bebis och jag väger LITE över 10 kilo
JAG: Inga problem. Det är bara o stoppa in tio stycken.
MANNEN: Jag tror jag behåller min huvudvärk
JAG: Som du vill, men kom inte o klaga sen på kvällen när det är lägdags.
Mathilda

tacktack ;D

Anki

Hhaahahahahaahaha, det roligaste på länge



Kram

Carolina [fotograf]

TACK :)



Hahaaaa, de där alvedonen hade jag nog med skippat :P

Alexandraa

sv: hehe tack så mkt:)

ja det gjorde riktigt ont, men tyckte det var värt det hihi:)



skönt att de är bra med er.. mitt knä är fortfarande megadåligt:(

Ellis

HAHAHAHA det här inlägget var de roligast jag läst på veckor!!! hahahaha så jävla bra!

tess

haha, klockrent!

Thakock

Haha ;D

Dolly

visst e de så ;)

Neha

Tack=) Jag har sytt den själv=)

Jennie

hahaha :D



svar: du får typ kolla i 70 minuter varje dag lr nåt sånt och då e de gratis :)

ToniLoves

Men usch vad du är elak mot din karl

Felichhia

Felichhia

Hahahahahah!



Jag kylan gör nog så att propparna går :D

N I L M A

hahaha ni är härliga :D

Josefine- mamma till Olivia

haha :P