MIRAKEL KAN VIST HÄNDA

Helt otroligt, klockan är inte ens åtta och ALLA barn sover. Det är så overkligt så att man vill nästan köpa lott. Nu ska jag ligga på soffan, mannen ska massera mina fötter och vi ska titta på familjen annorlunga och Hollywood fruarna tills vi somnar.
 Nu ska jag titta in hos er och skratta lite.





neli

Aaaw, tack så mycket hihi :)



Och vilken söt liten filur :D

KRAM ♥

Gun

GRATTIS! Det borde ni fira på något sätt.:)

jasmingz.blogg.sejasmingz.blogg.se

Nää vilken fin bild:)

alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: ja verkligen:(



haha gud så söt

LINDEROTH

Skönt att det går lätt ibland också :) Tack så mycket för komplimangen!

anne

Och sen går åren och man är själv den som är i säng och barnen suckar belåtet!

ellinorpettersson'

tack så mycket! :D

pelle

Köp en lott! Du kommer vinna big time, känner det på mig!

Dolly

aha, ja kollar 2 1/2 man

Förvirrade Morsan

skönt=)

Neha

Tack för din fråga:D Är allt bra med dig?=)

Ellis

Haha ojoj trötta barn?

När duschade Jessi sist vaa va va va?



sv. Jag bor i Villa ja! :D



Hahaa du är ju VÄRLDS OPÅLITLIG!!!!!

susy

ja eller hur haha, naaw söt unge (:

thakock

Vad skönt för er! *=)

Nanna

Vilken härlig bild ! :)

Jenny

En riktig sötnos på bilden:)

Idag har det varit sol annars har det snöat igen i helgen.

Vad skönt för er att barnen sover,man behöver lite egen tid också..berätta gärna vad ni hittade på....Lungt och skönt blev det eller hur???

Frida Stigevik

sv: haha, lr hur! :)

Bea

ibland är det skönt med lite ensamtid!