NYA SOFFAN

Ni frågade vad det är för soffa mannen beställde. Det är den här soffan. Den svarta som jag har ringat in. Den är hela 325 cm lång.



Vi har varit o tittat på soffan förut, men jag tyckte det var för mycket pengar. Vi har ju en soffa, men den är för liten. Alla får inte plats i den. Vi har tittat på begagnade soffor jätte länge på blocket, men inte hittat någon som har varit så stor och har de varit stora har de varit röda eller vita. Jag kan bara tänka mig o ha en vit soffa med en busunge som heter Jessica i huset. Jag är ju sån som tycker om o köpa begagnat, men ibland hittar man tyvärr inget.
 Så nu har mannen beställd soffan som ska komma i maj. Den kostade 12 500 med hemkörningen. Och när du har fått soffan får du en presentkort på 20 % av soffans pris som du kan köpa annat för. Så ca 2400 kr får jag handla andra saker i JAKOBSSONS MÖBLER.
 Det är dyrt nya möbler , men jag hoppas det blir bra och att hela familjen får plats i soffan och kan ha det mysigt.

Erika

Snygg soffa :D



sv: Ja vi hade super kul :P

Nathalie

Nu är veckans blogg finalisterna avklarade!! Kolla om du blev en av dem, annars kan du gå in och prova igen om en vecka :) Om du inte blev kan du iaf rösta :D

Kram



www.starcevic.blogg.se

Frida Stigevik

sv: åh, tack så mkt :)

Ebba

Cool soffa!

jasmingz.blogg.sejasmingz.blogg.se

Härlig soffa!

Nej ingen tavla:/

D A N I E L A ♥

- ja mycket gott:)

Diana

Jätte snygg soffa, påminner mycket om vår fast lite kortare!

Thakock

Skit snygg ju! =)

jennifer gräll

sv: tack så mycket :)

det är min kusin som har gjort den :)

Renee

Jag kommer till Odensbacken helgen efter påsk, ska tiitta till sommarstugan i Hampetorp.

Ellis

Den soffan är GRYM!



Vill också ha den till mitt hus sen! :D



sv: nu går de o kommentera! :D jopp fräknar i fejjan varje sommar.

Gun

Den är skitsnygg! Jag skulle gärna ha den själv.

Anki

Kanoooooooooooon snygg soffa



Kraaaaaaaaaaaam



Den var inte heller fasligt dyr, hela familjen och fler därtill får plats

Josefine- mamma till Olivia

Den soffan är så snygg :)