NYA STÖVLAR

Minns ni mina ledsna uggs ? Det var  dags o köpa nya skor. Då gick jag in till min skolåda och tog ut ny kartong med stövlar. När vanliga människor går o köper nya skor  efter gamla går sönder går jag till min skolåda som är fylld med oanvända skor. Jag har en sån låda till alla i familjen. Jag köper på när jag ser en fynd och när den gamla paret går sönder då är det bara o ta fram ett nytt par. Ja, jag vet jag är lite konstig, men sån är jag.

Så i dag hade jag på ett par nya stövlar från ESPRIT som jag har fyndat i ESPRITS affär i Marieberg över ett år sedan. De hade kostat 699 kr och var först nersatt till 299 kr. Sen hade de halva reapriser och skorna var mina för  150 kr . BILLIGT ELLER HUR ?

Em

Ett riktigt fynd och varför inte! Nu har du jättefina nya stövlar till löjligt lågt pris!

Sv: Tusen tack! Jag var jättenervös, men det fungerade. Ju mer man utsätter sig för saker man blir nervös av, ju lugnare är man ju nästa gång. Jag tycker du är supersnygg och förstår inte varför du drar dig för att lägga ut foton.. Du är ju hur fin som helst!!

Änki

Nej, det är absolut inte konstigt, det är ju jättesmart, då finns det hela tiden till familjen



Kram

Gun

Vad smart du är. Jag skulle behöva de där stövlarna. Det finns inga som jag vill ha i affären.

Thakock

Vad smart! Jag behöver nya skor nu men har inte råd att köpa. =/

Johanna

oh synd du inte kunde lyssna på låten, är en fin låt med malena ernman :)

Diana

Det är ju ett jätte smart knep att ha så pass bra framförhållning!

Pernilla

Snygga =)

Roshanna

Haha smart;) men växer inte dina barns fötter ganska snabbt?:O

Becka

Jag vill också ha en skolåda med en massa nya skor och stövlar. Känner jag mej själv så skulle jag dock ej vänta tills det första paret var utslitna innan jag började använda nästa... :p

Nanna

Vilken buissneswoman ! Ha en bra torsdag !