ÖVERRASKNING TILL MANNEN

Medans mannen var borta fixde jag i årdning den gamla bordet vi köpte på auktion ett tag sedan. Först hade jag tänkt o behålla toppen träfärgad, men efter att ha kastat bort hela kvällen på slipning  gav jag upp. Så jag fick måla den svart istället.
Bordet kostade 125 kronor och färget kostade runt 100 kr och det blev lite färg över till annat.
BECKERS ELEGANT AQUA LACKFÄRG heter färgen.





Så vad tycker ni ? Lite foton som saknas bara. Inte illa för 200 kr eller hur ?



Diana

Jätte snyggt! Att du orkar pyssla så! Men det är ju helt klart värt mödan.

Nanna

Snyggt jobbat !!! :)

Gun

Oj vad fint det blev med svart färg på! Vilket fynd!

Blerta

visst.. älskar låten..



vad fint du fixade bordet. du bör vara väldigt stolt :)

gotteochvi♥ GRAVID IGEN!

sv; ja, ellerhur?!

Jennie

va snyggt de blev :)



svar: ja klart det är så ^^

MANNEN

Jag har hittat en dator på hotellet så jag ser vad du gör. MÅLAT BORDET VARFÖR. Har du förlite att göra du skulle kanske förbereda min hemkomst i morgon kväll tex med lite god mat masage rajraj och snälla barn................................................ äsch vi kan åka till månen det är nog troligare en mina önskningar

puss ses i morgon



PS

jag ser dig

Mannen

Sofie

åh vad fint det blev! :D

thakock

Snyggt! =)

till mannen

sv. JOBBA PÅ NU !! Läs inte min blogg. Du ska jobba o käna pengar så jag kan slösa de på loppis. puss på dig. Ringer sen.

emelie

sv: hehe jaa, det är sjukt jobbigt att behöva höra massa skämt om blondiner :/

yasmine modell fru och mamma

ja de va de. allt bra? kraaams

Gabriella

Ja :)

Anonym

sv: Haft en bra dag? :)

Malin

SNYGGT!!! Hoppas mannen blev nöjd när hem kom hem ;)

Emelie - EmeliesPlace

fint!

Josefine- mamma till Olivia

Så fint det blev, skulle vara kul att själv orka fynda och göra om möbler m.m. Så kul med resultatet av att det blev bra för billig peng :)