REAFYND PÅ PANDUROHOBBY 2

HÄR KOMMER RESTEN AV REAFYNDEN...

BLANDAD TILDA KLIPPARK 15 KR



PÅSKTRÄD 25 KR




FJÄRILAR 10 KR
TILDA DEKORKNAPPAR 15 KR
TILDA DEKOR SATS MED BLÅTT 20 KR
TILDA BRODERIGARN 20 KR
VERKTYGSKIT FÖR PAPPERSHOBBY 119 KR



BOK 119 KR MED DE SÖTA DJUREN
VIRKNINGS HÄFTE 21 KR
ARMBANDS HÄFTET VAR GRATIS



Förvirrade Morsan

sv; haha, jaa... Det dumma är bara att man kommer gå upp allt direkt igen ;D

Hanna

man tackar :)

neli

Aww, tycker du? :) Va snäll du är hihi.



Ja vi får se, ska tänka lite mer på det hihi. Jag har väldigt lockigt hår annars, så det som bekymrar mig är väl det att jag inte tror att jag kommer palla platta mitt hår varje timma typ för att det ska se perfekt och rakt ut hela tiden :P



KRAM på dig ♥

Diana

Shit vad du har fyndat! Det var ju hur snygga grejer som helst! Du får göra ett sånt armband med pärlor till mig (som på boken), jag vill ha ett sånt. :)

K

Tackar!



Åh gud så kul med lite hobbyprylar hemma att pyssla med! =D

Louise

sv: det är Justin Bieber som fyller 16 år idag :)

Blerta

haha ritual för när jag ska avslöja en sak till två av mina vänner :P

Jessica

Min syster har en likadan amigurumibok. Har funderat länge på att försöka mig på den där flickan, som den kallas. Jag älskar att virka, men har aldrig virkat så småa saker :) Har du provat på någon än?

Josefine- mamma till Olivia

Åh vilka söta små figurer man kan virka! Nästan så man blir sugen att lära sig virka nu... om tiden fanns. :)



svar: Nja kikat men någon mössa borde det bli till Olivia. :) Har du bestämt dig för en? :)