SCRAPBOOKING FYND

Bokia i Marieberg här i Örebro rear ut massor med scrapbooking material Jag kunde ju inte motstå ock köpte lite. Dock har jag ingen aning vad man ska använda dessa  verktyg till. Någon som kan hjälpa ? Någon som vet bra sidor var man kan lära sig o scrappa ? 
Vill göra en album till varje flicka. En sådan som man fyller i tills de blir stora o flyttar hemifrån. Då får de med den och kan visa sina pojkvänner hur gulliga de var som små.

MAKING MEMORIES TOOL KIT  69 KR (ORD PRIS 349 KR)
KIT FÖR ATT GÖR AEGNA KORT 20 KR (ORD.PRIS 49 KR)
MAKING MEMORIES DEKORATION SET 39KR(ORD.PRIS 139 KR)
PLASTFICKOR 20 KR(ORD PRIS 49 KR)





JENNIE

sv; tack :)!

haft en bra helg?

Emilie

Hehe jo det gör ju som det! :P



HAHAHA du är som mej. Jag har också köpt hem en massa scrapbooking prylar, men sen vad jag ska göra av det, har jag ingen aning om :P

JENNIE

sv; nej, verkligen INTE !

vad gör du ? :)

Haedil *HUMOR BLOGG*

haha tack :))

Ellis

Fråga Decdia-Diana! :D

jennifer gräll

sv: mina läsare är världens bästa ;)

jasmingz.blogg.sejasmingz.blogg.se

Jag kan heller aldrig motstå att köpa något ;o

Anonym

snöar? nnneeeeej, vi vill ju ha vår och sol nu =)

Jennie

åh va kul :)

D A N I E L A ♥

- nje söndagarna är ju inte dem mest piggaste dagarna haha ;)

hanna

jamen visst

Sofie

det där vill jag också börja med men har aldrig tid :/

Diana

Skoj med scrapbookning, jag är helt insnöad i det! Ett tips är att gå in på scenskscrapbooking, där är ett forum med hur mycket tips som helst!

Mudottern

Kan tyvärr ingenting om sånt där, men det vore kul att lära sig. Så visa gärna hur det gick sen :)



SV: Ja visst är hennes dator liten?! Hon tror hon kan smyga med den men det gick uppenbarligen inte så bra :)

Malin

Njaa, jag hade nog större förhoppningar om den filmen faktiskt..

FOTOGRABBEN.SE

sv; okej =) Tack för ditt svar =)

Hur har din helg varit? :D

K

Åh vad roligt med scrapbooking!!! :D

Förvirrade Morsan

sv; ja, jobbigt! visst är det konstigt att veta att en dag kommer man behöva släpa upp dem ur sängen?

´ sandra

väldigt fin blogg...

Girly

Du får väll dansa hemma i smyg hihi;P



Puss Girly

N I L M A

hm får nog spana om det är likadant här i borås :)



du förresten, kolla scrapbooking.ifokus.se! ett forum där du kan fråga precis vad som helst och läsa trådar om allt som rör ämnet :)

Nanna

WOW, det ser spännande ut ! Du klurar nog snart ut vad allt ska användas till. :)