PRICESSAN MADELEINE

Läste hos Dectia   att hennes man Batman har princessan Madeleine som frikort. Jag låvar er som inte har läst hennes blogg att Dectia är mycket snyggare än princessan. Frikort ska man väl ha någon som man inte kan ha, någon mycket snyggare än ens man/fru.
Det är ju så att Madeleine vill ju ha det i hop med MANNEN min, men han tackade nej. Han har ju mig och jag är ju mycket mycket snyggare. Inte så snygg som Dectia, men nästan. För övrigt är vi båda födda i samma år och detta år producerades det bara SNYGGA kvinnor.

susy

tack :)

Diana

Nejmen gud vad söt du är! Stora pussar på dig!

Louise

ah :/ ♥

Becka

Ditt självförtroende är härligt!

Så ska det va! :)

liinnéa boström

JA :)

Haedil *HUMOR BLOGG*

sorry för ett lite sent svar men jag har vart upptegen med skolan, haha :))

allt bra? :DD

Malin

Hahaha...det sista håller jag helt med dig om....jag är också -82:a =)