Anonym

sv: allt bra idag? :)

simone

hehe där ser man :)

Anki

Jag är aldrig sugen på MC Donalds någonsin faktiskt



Kram

Tanja

SV; ja jag vet, jag fick massa kommentarer innan bara för att jag kommenterade andras bloggar jätte mkt men har inte tid och ork för det längre :P

Neli

Ja den är verkligen sjukt bra ♥

Vad vore det utan John Mayers musik? :) Ingenting haha.



Hoppas allt är bra med dig :) Och desamma med dina barn och din man hihi.

KRAM ♥

Gun

Åh fy vad äckligt!!! Det var ingen vinge det där...:(

DONKEN

nä'h, inge såndär iallafall. hehe..

däremot är jag vrålhungrig och sugen på annan mcd mat... haha.

ska be min karl.

nu blir de lite motsägelsefullt pga mitt bloggnamn inte har med dem att göra, MEN... det är ju gott. ;)



svar: ja man älskar ju dem, man vill ju de ska ha det bra. det är det finaste vi har, barnen.. :)

pöss

Diana

Jag är inte överraskad.. :)

Thakock

Usch, vad äckligt!!

Josefine- mamma till Olivia

usch vad äckligt!

a

fin blogg. :)

följa varandra med bloglovin? :*

jess

men bläääääää

Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

MEn fyfan vad äckligt!!