TJURIGA JAG

Jag har varit tjurig i dag. Det regnar, mannen är sjuk och bilen kostar en förmögenhet o laga. Jag är inte den som tjurar ofta, men ska det tjuras ska det göras ordentligt tycker jag. Så i dag har jag:
Vägrat o blogga. Man har ju inte tid när man ska tjura
Muttrat för mig själv. Det är ju ändå ingen annan som lyssnar.
Ätit upp nästan en hel tårta. Man måste ju dränka sina sorger i något vettigt.
Tittat på dålig TV. Serigöst händer det aldrig något på Glamour ?
Köpt två trisslotter och så klart inte vunnit ett enda krona. Var det inte plötsligt händer det ?
Försökt o komma på hur jag ska få plats med mannens nyinköpta ljus. Vi måste nog bygga ut.
Tittar ut och konstaterat att det regnar. Bättre än snö i alla fall.
Dammsugit, diskat, tvättat, bytt 500 blöjor, bytt 3000 nerkladdade tröjor och undrat hur många koppar kaffe man måste dricka för att pigga upp sig.

Så där  är jag när jag tjurar. Hur är det med er ? Eller blir ni aldrig tjuriga ?

liinnéaboström

Hihi ja tack det hade vi!;)

Följer du slutspel?

-förlåt för sent svar;D

Thakock

Stackare, du behöver nog en dag på spa! =)

Angela

ja absolut

Em

Jag är inne i en sån PERIOD (alltså inte enbart en dag..). Det betyder att jag tycker alla andra är dumma bortsätt från mig och det skulle man tro kändes bra, men det känns inte alls bra. Men jag vet det går över efter hand. Det som är skumt är att jag aldrig får tag på VARFÖR jag blir tjurig eller nedstämd. Måste vara hormoner eller nåt.

Robina

Ja anmäl dig vetja ;) invite till voddler. Där kan du kolla på en massa filmer gratis :)

susy

Tack så mycket! (:

jennifer gräll

sv: jo det är bara bra :D

Anki

Jo du jag kan tjura ordentligt, men nu är det inte läga för det, Min käre gubbe är för sjuk för att bry sej i mitt tjurande !!



Kram

Malin

Jasså? När är du född? :)

Mudottern

Man har ofta en sån här dag i veckan, så var glad att den är gjord. Nu blir resten av veckan bättre :)



SV: Jag med, känns som att jag skulle kunna sova hur mycket som helst utan att bli pigg. Hoppas på lite vår snart, tror det kan göra mycket :)

´ sandra

haft en bra dag?:)

Sirkka

Det kan ju bara bli bättre....eller ännu bättre ;o)

Förvirrade Morsan

men det är ju asbra med regn, snön försvinner på ett kick :D

Daniel

Brukar slafsa sött när jag surar

- det pigar upp!

å nån komedi

Emma

mums:)

K

tackar =) Åh jag vill också ha tårta! =D

Vad firade ni med tårtan då? J i förväg? =)

J & L Licious

tjutju!

checka bloggen sweety's; JLlicious.blogg.se



(och missa inte vårat tjej-erbjudande)

Annika

Oj oj oj jodå det tjuras hos mig också!