UPPMUNTRAT MANNEN

Tycker så synd om mannen. Det är ju inte ens roligt o reta honom längre nu när han haltar så. Han kallar sig själv för en gammal fimp nu. Den gamla fimpen behövde lite uppmuntran så jag köpte hans favorit choklad till honom .

Gun

Men gud vad gulligt av dig! Mannen måste vara världens lyckligaste.

Anonym

Så snällt av dig.Jag jobbar till 4 i morgon sen tänkte jag komma förbi och gratta erat vilddjur går det bra?

Kram Veronica

till veronica

sv. Thomas hälsar att det beror på hur STORA presenter du har med dig.

Ebba

Åre choklad är så gott! Fast jag har inte smakat den där smaken.

Förvirrade Morsan

vad snäll du är =)



sv; bromölla kommun tror jag det var de bodde i

Emilie

Vad romantiskt av dig. Då måste han ha blivit glad! :)

Pernilla

Vad gulligt =)

yasmine modell fru och mamma

ja det är skoj.

awww vad fint och gott med choklad muma.

nu ska jag få min man o bebbe i badet så jag kan dammsuga under tiden. sen blir det nog att se på film tror jag. hoppas ni har en bra kväll kraaam

CLIP

Det var snällt av dig:)

Snart pappa.

Fin present! :)

dee

sv: Du får ta att köpa dig ett par :D Det är inget man ångrar!



Gu va snäll du är, det där var väldigt gulligt gjort ! :D

Thakock

Åhh vad gulligt!



Men hjortron är inget vidare..

Erika

Så snällt. Ibland behöver de lite uppmuntran =)



Sv. Jag tycker att det känns så ovant i stora solglasögon så jag vet inte om jag vågar slå till på sådana =).

Lutar nog mer mot pilotmodellen.

Therese

tack, vad görs?

Anonym

haha jasså så storleken har betydelse då hihi.

Veronica

rebecca

vad fint gjort av dig! :)



sv: ja verkligen, man blir så shoppingsugen! ha en fin kväll!

Isabel

Svar:

Hon kommer ändra sin åsikt angående det när hon blir lite äldre ska du se :) Det gjorde jag. Nu för tiden längtar jag till sommaren då fräknarna kommer fram i samband med solljuset :)

Mathilda

Taack så jätte mkt :D

kram

Anki

Jättesöt du är mot honom och jag tror att han är lika söt mot dej



Kraaaaaaaaaaaaaam

N I L M A

vad du är snäll :D

till veronica

sv. thomas säger: hahaha gissa

Ellis

awwww!

henrikchoi

jag har ätit det här!! jette bra var det! var kan jag köpa det i sverige?