PRINSESSA LILLFESS MUFFINS

Efter vi hade gjort klart ljus kom jag på att vi skulle baka muffins. Klockan åtta på kvällen. Vad bra att mannen jobbade annars skulle han ha fått psyk bryt på mig.

DR. OETKERS PRINCESS LILLFEE MUFFINS SET INNEHÅLLER DET HÄR.



BARNEN VILLE JU SÅ KLART BAKA SÅ DE FICK GÖRA DET MESTA SJÄLV. JESSICA SOM HADE FÅTT ALVEDON VILLE OCKSÅ VARA MED








SÅ BLEV DERAS MUFFINSAR.
DOCK TYCKTE BARNEN INTE ALLS OM GLASYRET OCH DE VILLE DEKORERA MERA SÅ DE FICK ANVÄNDA EN EXTRA DEKORATIONS MIX SOM JAG HADE KÖPT.
JAG TYCKTE ATT DE VAR JÄTTE GODA OCH SUPER SÖTA



Johanna

oh gott med muffins :)

Renee

Hur orkar du sätta igång och baka sent på kvällen?

Bögjävel - Sveriges näst största bögblogg!

Hej! :) Allt bra?

Nadja

Haft en bra helg? =)

yasmine modell fru och mamma

ja smink är alltid kul.

hoppas bara det är bra också.

ser gott ut med muffins ni får skicka hit några.

Nu ska jag gosa lite med bebis. kraam

Ebba

Vilka fina cupcakes!

Josefine- mamma till Olivia

Åh, baka var längesedan, såg gott ut. Blev man sugen :)