SKÄGGIGA DAMEN

Minns ni den HÄR inlägget från förra veckan ? Förlåt mig,  man får vist inte skoja om vissa saker. Speciellt inte om såna saker som att bli en man. Nej, nej då blir man straffad på en gång eller ännu värre man kan förvandlas till en MAN...
 Upptäckte i dag att jag har fått en lång hårstrå som växer ur min haka. Vart kom den i från ? Vad ska man göra med den ?  VARFÖR VARFÖÖÖÖR...???
 Jag försökte ju ignorera den ett tag, men faktum är att jag har blivit skäggiga damen. Undrar om  CIRKUS har lediga platser ?

Anniepie

Nää, hon ser lika liten ut nu som hon gjorde förr! ;) Ha en fortsatt bra dag nu! :) Kram!

Diana

Hehe, det är ett ålderstecken.... gamla tanter är jätte skäggiga, vänta bara!

Johanna

Ja, kladdkakan skall bli god senare ikväll... och skall snart lägga mig i ett bad :)

thakock

Haha, du får dra det med en pincett =P

alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: tack:D

Louise

haha, ja det får man verkligen ;)

K

Man kan väl få huvudvärk av mycket =P Angående just tedrickandet så var det bara EN av många tankar kring vad det berodde på =) Men te är ju väldigt vattendrivande och jag dricker aldrig te annars men drack nu mycket te hela förmiddagen + att jag inte drack vatten eller något annat för att jämna ut så ja, jag fick i mig för lite vätska helt enkelt. Men sen har jagt lätt för att få huvudvärk - tyvärr - och gärna migrän också så jag måste vara noga med vattendrickande och sånt egentligen =P

K

haha - tror inte du läste det jag nu skrev så noga?



Man får huvudvärk om man dricker FÖR LITE ja =P



Men te och kaffe är väteskedrivande, d.v.s. man FÖRLORAR vätska om man dricker det, om man dricker mycket te eller kaffe är det alltså bra att även dricka annan vätska under dagen - det var det jag inte gjorde =)

N e l l y

jaa jätte härligt :)

K

Kan tänka mig det =D Att det är svårt att fokusera med barnen som springer då. Okej, jo jag tror många gör så. Men brukar du inte känna dig trött då? Lr ha huvuvärk lätt eller tex ha torr hud - sånt som kommer av vätskebrist? Men sen är ju alla olika, du kanske har lätt för att samla på dig vatten istället =P

Em

Om du har hittat ETT hårstrå på hakan så är det ingen fara. När de blir 40-50... ;D