HAN ÄR VISSTE PAPPA

Jag o en kompis som jag har känt i fyra år sitter o latar oss o dricker kaffe medans MANNEN jobbar.

Kompis: Tessy börjar se ut som Jessica.
Jag: De har faktiskt samma pappa
Kompis: Har de ?
Jag: Så mycket jag vet i alla fall.
Kompis: Men ni är ju gifta.
Jag: Vilken tur att vi är det annars hade jag varit otrogen.
TYSTNAD........
TYSTNAD........
Kompis: Nu skojar du med mig igen.
Jag: Nej, tror du det ?



PS
tur att man är på jobbet när snillen spekulerar
mannen
tess

hehe yes, va händer i veckan?

madde

hahaha ;)

tack :D

LIENE

haha, lite rolig konversation.

sanna

sv: Jag är oxå osäker på det kommer gå bra för henne i oslo...

Kram

Ellis

Hahahaha man vet ju aldrig med dig.

Diana

Öh, va... nu fattar jag inget. Väninnan trodde att de två yngsta hade olika fäder... och trodde inte på dig när du sa att så inte var fallet? Mysko.