VANN NÄSTAN 10 000

Jag sitter med huvudet fast under soffan och gräver ut allt som barnen har stoppat under soffan. Det är en hel del. En hel skatt har jag hittat. Leksaker, toalettpapper, pennor, papper, klistermärken, julgranskulor, lite godis...



Hittade till och med en trisslott.. och ja ingen vinst. Men jag vann nästan 10 000 kronor.
 Den där limusinen får väl vänta ett tag till då.



Undrar vem har satt fast en massa klistermärken på gålvet ? det kan ju knappast vara Jessica för hon är ju en snäll flicka ?



Bäst att jag sätter tillbaka mit huvud under soffan. Man kan ju aldrig veta vad man hittar där. En häst kanske ?
D A N I E L A ♥

- det gick över :D

Diana

Shit, petar de in allt de kan hitta under soffan? Haha, här kan man om man har värsta turen hitta en nonstop eller liknande. :)

ToniLoves

Nära skjuter ingen hare, eller vad heter det :D

Thakock

Haha, lycka till med guldjakten ;D

Gun

Hahaha, vilken skatt! Du behöver ju ingen trissvinst, det är bara att sälja det du hittar under soffan!:D

Annika

Hahaha du vann nästan! Underbart!

Johanna

bakom soffan och under kan man hitta både det ena och det andra...attans det inte blev någon vinst... :( Men det var kanske därför den hamna bakom soffan.



Nej man hinner inte läsa allt varje dag, man har ett liv med ( försöker iaf intala mig det =

sara

Klistermärkena ser himla fina ut! :D



Ja visst är det roligt! Man kan verkligen se vart alla bor! :D



Btw...

Har du någon erfarenhet, bra el dålig, om online-spel?? Svara gärna på några frågor i senaste inlägget. :)

Renee

Vilken skattkista du har under soffan. Ska gå ner och kolla under min.

Matilda

Visst är han =)

Anonym

Ha,ha, men vad ska dina städ-dvärjar nu leka med, när dom blir inknuffade under soffan ???

Ha det bra. :)

Dolly

d va en as bra film..

emelie

sv: Tack så mycket :D

Emilie

Hahaha ja det börjar bra för oss! :P

Kanske betyder att det kommer hända nått super bra för oss mot kvällen? :P

Ellis

Jag får ONT I HJÄRTAT av att se hur stökigt de hemma hos dig Kadri, AJAJAJ

emma

blev sugen på att testa devote (: