julia (:

sv: ja det gjorde det (:

Pernilla

Haha =)



Ha en fortsatt bra dag!!

Em

För ett par månader sen tog jag lipgloss på ögonfransarna, jag tror det är ungefär samma sjukdom. :D

Thakock

Haha, funkar det så kanske det är något bra. ;)

Erika

sv: Tack så mkt :)

Johanna

Så lite så... jag skall beställa hem 2 mössor åt mig själv nu :)

JENNIE - EN ANNORLUNDA BLOGG

Haha smart ! Du sparar ju tid ;)

Anonym

sv; härligt :D.

Anki

Det är nog vanlig åkomma tror jag



Kram

Britt

Brukar ha fickorna fulla med nappar trots att jag inga barn har...ibland hamnar de i tvättmaskinen med jackan. Lagom kul! Då har jag tvättar förskolebarnens nappar lite väl häftigt. En gång kom jag hem med en hörapparat i fickan, en gång med jobbtelefonen...men oftast barnens vantar eller nappar. Inget av de andra har blivit tvättat, Gud bevare!

Josefine- mamma till Olivia

hehe ibland blir det fel :P