11:E MAJ

Har ni sett ? Det är något märkligt där ute. Något gulaktigt hänger i den konstigt blåa himlen. Kan det verkligen vara sant ? Kan våren vara verkligen här ? Det är bäst att det blir det annars blir jag mordisk.


Friends18.com Orkut MySpace Hi5 Scrap Images

Eller kanskre blir jag det ändå. Så elak som jag är.
Och jag tänker inte ens säga god morgon till er. Nej, jag tänker inte alls. Jag tänker o tjura hela dagen. Ok åtminstone tills jag har druckit kaffe sen får vi se...

Girly

Jag tror jag tror på våren om inte drar jag till vårat hus i Spanien:)



Puss Girly

Malin

svar: ja, jag blev så himla glad i morse när jag såg det :D

Erika

Härligt med sol idag =)

cecilia

ja jag tänkter säga gomorgon iaf! gomorgon :)

SARAH - You can't fix stupid

sv: haha nej tyvärr. ganska jobbigt

Ellis

OCH JAG SATT INNE HELA DAGEN! fett b!!!