12:E MAJ

Morgon till alla på andra sidan av dataskärmen. Här händer det grejer. Ser ni soffan ? Gissa vad saknas på bilden ?



Mannen så klart. I går ringde han till sin hjärtläkare som skulle ringa tillbaka. Det är så att de kanske måste göra en skikt röntgen(om det nu heter så) men eftersom han även har en pacemaker måste det monteras ner. Och det är inte en enkel process. Alla som nu tror att läkaren ringde tillbaka känn er lyrade. Inte ett enda samtal kom det fast vi väntade hela dagen.
 Hur som helst ringde mannen till akuten i dag och sa att han kommer in varken de vill eller ej så nu har han åkt in. Vi får se hur det går och vad de gör. Håller tummarna att det inte är något allvarligt i alla fall.
 Ni får ha en så bra dag i alla fall. Det verkar bli soligt o varmt.

Emelie's WickedTime

sv: jaa det är så lätt att tappa såna smycken. Så synd när man har något fint örhänge...

Ackelina

Sv; ja :) allt bra idag? :D

Ama de casa

Oj... Bra att han åkte in på eget initiativ. Hoppas allt går bra!

IWASLIKE

Ingen aning, men helt klart respektlöst.

randa

svar;

jaao det e det

Malin

svar: tack från oss båda :D

Thakock

Haha, bra gjort! Det funkar alltid! =D

Cecilia

Skönt att höra att han drog in till slut, hoppas nu det går bra också! Jag håller alla tummar jag har här :)

Förresten, soligt och varmt??? Allt annat än det vädret har jag här. Ösregn, åska och iskallt är bättre ord för att beskriva det :S Bara för att jag har lånat föräldrarnas hund och alltså är tvingad att ge mig ut. Pi säger jag! PI!!

cecilia

Sv: försök strunta i att de skäller, det är inte alltid den som låter mest som har rätt.

sluta blogga?? nej nej, det får du bara inte. kör din stil, de som inte fattar kan väl sluta läsa istället! det tycker jag iaf.

och ja, hunden åker hem idag :)

Pernilla

Hoppas att det går bra för mannen din =)

emelie

Sv; aa

Ellis

Hah TROR DU MIN läkare ringde? Pyttsan eller väntat hela dagen jag!