14:E MAJ

En regnig fredagsmorgon i dag. För alla Kumlingar är det kumlamarken i dag och för alla de som för någon konstig anledning hittar hit får så klart också gå på marknad. Hälsa från Kadri så får ni gå in.
 Hur som helst regnar det och det brukar det ju göra när det är kumlamarken så det är väl inget ovanligt. Fram med gummistövlarna och paraplyerna och åka till marknaden ska vi göra om två timmar.
 I dag blir det även o packa grejer för loppiset och sen ska jag skriva ett o annat inlägg som jag ville skriva i går, men jag orkade inte. Ok jag var för lat. Tror att om jag lyckas o fastna med min rumpa på soffan kommer även fortsättningen på min båtflyktings historia i dag, men vi får se.
 Ni får ha en så bra dag så länge.
Kram o puss puss....









ps
vadå marken nu vet jag ingenting igen. jaja det är bara och lyda som vanligt. Jag vill ha jämnställdhet ska nog rösta på FI i år.
mannen
Plutten

Det regnar här med....blir alldeles less....



Svar; Ja, men fick jag nått klistermärke? NEJ!!!

Gun

Ha det så trevligt på marknaden! Hoppas du hittar många fynd.

Malin

Sv: Leklandet ligger i trestad center. Mittemellan vänersborg och trollhättan :)

Sara - Mamma till Nova

Vet inte vad den hette :P Haha. ;)

efter de blev de iaf o shot of tila. :P

Hoppas du hade en bra dag igår?

Daniel

Vill me å busa!

Annika

Gud så kul att gå på marknad!!!!!!!!!!

Thakock

Ha så kul! =D



Vi har inte haft marknad är nere i nu. =P

Thakock

sv: Glömde...

Haha, ja tvättmaskinen är bra ;D

Ama de casa

Hoppas du gör många fynd och att regnet upphör!



Förresten - vilka "rörande" bilder ;-)

Latte Liten

Hoppas att solen kommer fram och skiner på er :)

Ackelina

Sv; haha ja om man bor hemma iaf :D

Nanna

Till Mannen- Stackars dej..först marknad och sen Ullared..har Alla glömt att du är sjuk,och har ont !!

Dragana

Vilka söta bilder! :D

Alfva

Kumla-marken för tillbaka en hel del gamla trevliga minnen. Det var ju det man skolkade från skolan både i högstadiet och gymnasiet för att åka till. Spana på killar.



(Varför vi trodde att Kumla hade snyggare killar än Örebro kan man ju undra)

liinnéaboström

Tack!:)

CHIRRE

vad söta!



svar: det regnade i stockholm på eftermiddagen:P

Tanya

SV: Tusen tack fina du!:D

Hanna

- Tack :D

allt bra med dig? kram :)

Ellis

Hade ni kul på marknaden?