16:E MAJ

I går var en sån där brottom, brottom dag. Efter en snabb frukost var det bara o kasta alla barn i bilen och åka i väg till loppiset.
 Mycket skratt och interna skämt mellan Veronica och mig blev det. Klockan tre  packade vi ihop sakerna  och åkte hem. Vi sålde så mycket så vi behövde skottkärra för att lasta alla pengar i bilen.
 Mannen hade varit barnvakt hela dagen och ännu en gång hade han överlevt. Attans också. Barnen tar inte alls sitt uppgift KNÄCKA PAPPA på allvar.
 Hur som helst  fikade vi först och gjorde slut på jordgubs rullen och sen satt vi i gång med grillningen. Man måste ju mata sina gäster för inte vet man när de har sett mat senast. Fröken mängdlära, jag alltså, grillade 2 kilo kyckling. Eftersom Veronica vägrade o äta upp allt får vi nu äta kyckling för frukost, lunch o middag si så där 5 dagar i rad.
 När jag till slut satt min breda rumpa på soffan klockan nio var det bara o ge upp o somna. 
  Känner att min bloggande har blivit så dålig och under all kritik. Får ta tag på saken nu fast efter kaffet och sen måste vi åka o handla och sen var det kyrka i dag för Carmen Ly skulle sjunga och sen ..... ja Ok det blir inte bättre blogg dag i dag heller. Bäst o erkänna det på en gång.
Men ni får ha en bra dag i alla fall.

____________________________________________________

EFTER CHOCKEN HADE GÅTT ÖVER TOG JAG FRAM KAMERAN. MANNEN STOG O SKALADE POTATIS. HELA 2 POTATISAR SKALADE HAN INNAN HAN TRÖTTNADE. DET VAR VISST ETT TRÅKIGT JOBB.









PS
KOMM NU INTE SÄG ATT JAG INTE HJÄLPER TILL JAG SLITER I KÖKET TROTTS ATT JAG HAR ONT I RYGGEN.
MANNEN
Thakock

Haha, vilken dag!

Bloggen kan inte alltid ha prio 1 ! =)



Maten ser super god ut! =D

Evelina

Gott :D

Anonym

jad en e jätte bra :D

Haedil* HUMOR BLOGG*

som tur var regna det inte :D

Sofia

hihi, visst är han :D

bitterfittan

den var läskig ;)

ardiana

oh my god vad gott snälla skicka över lite

cecilia

jag tyckte väl att det var nåt som saknades igår! :)

ser fantastiskt gott ut!!

lisa

ja det är verkligen fint=)



så gott=)!

Diana

Ser smaskigt ut!

Vilken tur att både man och barn överlevde "barnvakteriet"... haha!

Emelie's WickedTime

sv: jaa hon är sjukt duktig:)

Erika

Vad kul med loppis och så gott det ser ut. Synd att jag inte bor närmre för då hade jag bjudit in migsjälv, ni fick ju så mycket över ;)

carro

Har du haft en bra helg? :)

Förvirrade Morsan

sv; tack=)

Dikk Bluball

Ser väldigt gott ut.

frida

jappjapp:)

Ellis

Ojoj vilken duktig make du har! :D