18:E MAJ

Morgon till alla som har precis vaknat och god dag till alla duktiga människor som har hunnit o jobba ex antal timmar. På den sidan av dataskärmen finns det inga duktiga människor. Här finns bara en lat Kadri som har legat i sängen med världens största huvudvärk. Jag tror att huvudet kommer o explodera när som helst. Men om fru huvud kunde vänta tills klockan tolv så jag kan äntligen  ta emot mitt efterlängtade presentkort från jakobssons möbler på 2400 kronor vore jag tacksam. Och sen  behöver jag 30 minuter på mig för att shoppa loss och slösa vartenda öre på denna presentkort. Men då, då får fru huvud explodera hur hon vill...

VARNING O VARA NÄRA MIG 12:30. IT CAN BE MESSY



Thakock

Usch din stackare! Hoppas det går över snart! =)

Malin

Ja imorse tjatade Tindra om att få se på musse och oso..sen fick man försöka förklara för en (snart) 2-åring att det inte gick för att det var trasigt..till slut accepterade hon det i alla fall..

cecilia

inte är du lat om du vilar för att du har ont i huvudet. var lite snäll mot dig själv människa!

är just nu väldigt glad att vi bor en bit ifrån varandra. har aldrig hanterat blod och så särskilt bra :)

frida

ja:)

Pernilla

Tack =)



Hoppas huvudvärken försvinner under dagen, inget skoj att ha!!

emelie

vad gör du idag då?

ardiana

nä stackare hoppas det blir bättre, försök dricka mycket kanske ta en promenad??



jag själv är j'ätte seg idag så jag MÅSTE komma ut i friska luften.



vad kul med presentkort, önska jag hade fått något hade behövts nu när jag å killen ska flytta.

SARAH - You can't fix stupid

sv: visst är den :)

Har du inte ? Den har funnits ett ganska bra tag nu haha

Evelina

Usch ;/ Jobbigt med sån huvudvärk.

j e n n i f e r

Rolig blogg =)

sophie

haha vilken härlig blogg du har!

Ska vi följa varandra via bloglovin? :)