1:A MAJ

God morgon till alla er. Trötta  efter gårdagens firande ? Här firades det hårt med glass, godis , cola-light och skattepapprerna. Kom till sängen klockan ett, men är fortfarande inte färdig med min deklaration. Så likt mig o göra allt i sista sekund. Vissa av oss lär sig aldrig någonting. Jag tillhör en av de.
 Ja, ja jag ska förbättra mig till nästa år. Nu bli det frukost för jag dör av hunger. Denna hormonspray blir min död. Det blir ingen beatch 2010 för denna flodhäst.
 Får ta mig själv i örat i dag och försöka o skriva alla dessa inlägg som snurrar i min huvud.
Ha en så bra dag ni allihoppa. Och glöm inte o demonstrera nu.

Gun

Javisst ja, man ska demonstrera idag. Kanske jag gör det, man vet aldrig.

HANNA

sv: Tack så mycket! :) detsamma!

Agnes<333

Sv; Tack desamma:)

Nanna

Jag demostrerar för fullt !! Ha en bra dag . :)

Ellis

Haha härlig bild!