30:E MAJ- MORS DAG

Mors dag i dag. GRATTIS TILL ALLA MAMMOR. Det är så många fantastisk ao starka mammor där ute som borde uppmärksammas varje dag tycker jag. Hoppas att ni har kommit i håg eran mamma i dag. Det behös inga dyra presenter, bara ett telefonsamtal räcker. Visa att man är uppskattad och älskad kan man göra på många olika sätt.
 Här är det en lycklig mamma som har fått en fin present från Carmen Ly i dag.



Nu ska jag göra allt det som en mamma önskar o göra på en mors dag..tvätta, städa, vika kläder..
Pernilla

Hehe såå fint =)

jasmingz.blogg.sejasmingz.blogg.se

Ja det är sant :)

S E V D A Y E T I S ♥ - SEVDAS.BLOGG.SE

va sööööt :D

CHIRRE

vilket sött kort:)



svar: jaa, se SATC2, grym!:D

Tanya

SV: Hahaha nej precis ;P

Gun

Vad gulligt! Barnens egentillverkade saker och teckningar är de bästa presenterna man kan få.:)

cecilia

Så fint hon har gjort! :)

Ellis

Grattis Kadri!



Sv: meeeeeeeen ja vet inte hur fuckie ser ut, de MIN min, de min grimas! :D