31: A MAJ

Fin mondagmorgon i dag. Solen är äntligen här för att stanna . Eller ?
 Hoppas ni hade en fin mors dag i går alla mammor. Jag fick göra det som alla mammor älskar mest..tvätta kläder...hurra !!!!
 Sen var vi o gick runt lite på  nya Media Markt  o Elgiganten. Blev jätte besviken på Elgiganten faktiskt. Inte ens hälften av sortimentet Media Markt har och inte konstigt att de hade en sån kö i torsdas när de har så få kassor. Det enda som är stort på Elgiganten är deras toalett.

PÅ MEDIAMARKT HITTADE JAG MIN ÄLSKLINGS SPIS. VILL HA DEN. KOMMER INTE FÅ DEN.



OCH MIN ROSA FINA SMEG KYL. JA MIN. JAG VILL HA DE. JAG SKA HA DEN. VILL TA HEM DEN. DEN SKULLE KÄNNA SIG SOM HEMMA. STRYKJÄRNET LIGGER REDAN VART DEN BRYKAR.



MANNEN VILL HA EN CAROLA FLÄKT, MEN STACKAREN HAR JU INGET HÅR. SÅ JAG HJÄLPER TILL LITE...



DET ENDA SOM ÄR STOR PÅ ELGIGANTEN. EN GIGANTISKT TOALETT. HADE DE TÄNKT O HA EN JÄTTE BADKAR DÄR INNE ? ELLER ÄR DET EN FAMILJETOALETT FÖR MAMMA, PAPPA O 10 BARN ? ELLER KANSKE PLANERAR DE HA FIRMAFEST DÄR INNE ?



Förresten såg att nästa vecka kommer skattepengarna. Gissa vem håppar upp o ner här ...



pimpXprincess

Vilket sött kylskåp :)



Svar: Haha ja, det var lite komiskt faktiskt.

Agnes♥

Sv: Hihi tack:)

Sara - Mamma till Nova

Då är vi två, jag vill oxå ha den. :P Haha.

Haft en bra helg? =D

Johanna

oh kommer de redan nästa vecka, då finns det en till som hoppar här!!! =)



Tack, har lagt upp lite fler bilder nu =)

Ellis

Hahahahahaha!!

cecilia

åh vilken tjusig frill mannen fick! det måste han blivit glad för :)

josefine- mamma till Olivia

snygg frisyr och vilken stor toalett.. haha :)