36 TIMMARS DAGAR, TACK !!

Vart tar tiden vägen ?  Det känns som det har precis varit morgon och nu är det snart sovdags. Jag har städat o tvättat och varit på RUMA o handlat två ljuslycktor. Sen har jag tjatat på Carmen LY att hon ska städa rummet. Men det tyckte inte hon. Hon ska ha kalas på lördag och jag tyckte att det våre kanske bra idee att hon städade rummet. Hemskt dumt av mig o tycka det.
 Sen har mannen grillat och nu sitter jag på soffan och ska läsa några bloggar innan jag somnar.
Jag tycker att vi ska ha 36 timmars dagar så att jag hinner med lite mera på dagarna.



Så blev ljusena den här gången.



God natt till er och sov så gott. Vi ses väl imorgon. Nu går ja o lägger mig bredvid min EGGMAN.
Hanna

- Aa de va jättegott ;D

Ellis

Hur gör du ljusen? :D

Dragana

Det där ser gott ut! :)

sara - mamma till Nova

Heh, Ja de va de. :D

Som jag då. =D

Vad ha du haft för dig idag?