3:E MAJ

God morgon. Vet ni att det är sista dagen o deklarera i dag. Sista dagen och då är skräcken över. Skattenissen andas inte på halsen längre. Skönt.
 Sen är det bara o vänta att pengarna ska ramla in på kontot. Mannen kommer få sina innan midsommar. Då ska jag snabbt lägga beslag på de så klart. En resa till Ullared är lovad. JIPIII. 
Sen får jag mina innan jul så det blir pengar till mellandagsrea och lite till.
 Det är härligt o få tillbaka pengar. Nästan som att vinna på TRISS. Som att få gratis pengar fast egentligen är det ju våra pengar som vi har snällt lånat ut till staten en stund.
 Hur som helst bäst o sätta i gång innan skatteverkets sida brakar ihop igen.
Lycka till nu och ha en solig måndag.

Nu undrar ni vad den här bilden har med texten o göra. Ja det är skatteverket o jag. Gissa vem är jag ?





ps
ut i god tid faaan nu kommer hon att gnata om deklarationen hela dan suck

mannen



 

alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

haha fy vad hemsk bild:D

Ems

sv: Jaa :)

hur mår du idag då?

Janne

Jag är helt övertygad om att det är du som är ormen? Åtminstone känner väl mannen det så när du drar med honom till Ullared? Det borde vara lag på att män inte får vistas där. ;D



Michan

Sv: Det var riktigt gott =) Men vad roligt, vill också till Ullared =)

Erika

Nej men fy vilken hemsk bild :P

SARAH - You can't fix stupid

sv: ja det undrar jag också :O

Jasmine

Svar: Tack för komplimangen. Jag funderar på att sälja mina kort, men jag har inte bestämt mig än...

Kram

Mathilda

taack så mkt ^^,

sööt bild . haha.. tror ja vet vem du är av dom ;)

Ellis

NÄÄÄÄ VILKEN HEMSK BILD!!!



Såg inte vad de var först, ännu roligare är att jag älskar ormar, gillar dock inte de dem lever på!



sv: 2 syskon har jag, en lillebror (17 år) och en lillasyster (11 år)

cecilia

hehe att betala in för mkt skatt varje månad är min enda chans att lyckas spara pengar! klockrent för en impulsare som jag :)

till Janne

sv. hahah så klart är jag ormen. Jag ä ju elakaste kvinnan i hela världen