4:E MAJ

God morgon till er. Verkar o bli solig dag i dag. Hade tänkt o baka och fixa här hemma, men vi får se hur mycket det hinns med.
Är mest stum just nu för jag fick läsa Camen Lys skriftliga omdöme nu på morgonen. Vi har ju utvecklingssamtal imorgon så man fick läsa omdömena innan. Om man skulle ha några frågor angående detta hinner man o fundera innan. Jag är så himla glad att det går så bra för Carmen Ly. Men samtidigt är jag förvånad att två skolor som ligger så nära varandra har helt olika syn på både utbildning och följa regler. Och ännu mera förvånande är det ju att båda har samma rektor. Jag kommer o skriva mera om det imorgon efter utvecklingssamtalet, men jag säger bara att det går jätte bra för henne. Det enda som sitter kvar från förra skolan är att hon vågar fortfarande inte prata framför andra i klassen och att hon blir lite osäker i sig själv ibland. Men jag hoppas att det försvinner med tiden. De i gamla skolan ska inte få nöje o förstöra hennes liv.
 Hur som helst blir det kaffe nu och sen sätter vi igång med dagen. Först i ordning är att plocka ihop nallebajs. Stackars nalle har nämligen diarré...


JESSICA I LEKPARKEN



Gabriella

om du vill, skulle du kanske kunna rösta på mitt bidrag till årets glasögon bärare? :) http://www.glasogon2010.se/03-05-10192110_905

jenny

tack

alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv. absolut, va supergott:D

Erika

Söta bilder =) Hoppas du får en toppen dag!!

Michan

Vilka söta bilder, hoppas på att solen tittar fram här också =)

Mathilda

hehe jaa kan ja tänka mig.. de är verkligen dö mysigt o jätte gott ^^,

kram

Thakock

Vad bra att det går bra för henne! =)

Josefine- mamma till Olivia

Skönt att det går bra för Carmen ly :)



Kul med lekparksbesök.