6:E MAJ

God morgon till er. Så härligt o vakna upp när det är ljust ute. Man ser direkt vem eller vad man har i sängen med sig. Imorse var det en gammal gubbe jag hittade i sängen. I går var det första jag såg en kissblöja. Ibland är det till o med två kissblöjor i sängen. Som tur följer två busungar med de.
Jag älskar att det blir sommar snart. Jag ÄLSKAR VÄRME. Picknik , grillning och alla dessa gårdsloppisar man hittar vid vägkanten.
 I dag ska jag fixa klart våran garderob. Det måste jag hinna med.  Sen ska vi få vår nya soffa imorgon. Vad den har varit efterlängtad. Soffan skulle ha kommit redan två veckor sedan, men ni vet hur det är med såna företag, de gör sina egna leveranstiden efter beställningen. Men det viktigaste är ju att den kommer nu. Redan imorgon ska alla få plats i soffan och vi kan inviga den med en riktigt stor FREDAGSMYS.
 Nu ska jag äta klart frukosten och plåga mannen en liten stund.
______________________________

TESSY I GÅR








jenny

tackar

A

god morgon (=

Malin

Skönt med ny soffa. Hade jag också velat ha..en stor och skön..



Sv. Tack! Jag är verkligen nöjd över köpet :)

cecilia

hade kunnat göra mkt för att ha en familj och fredagsmysa med! tror jag gillar din blogg så mkt för att du verkligen njuter av det du har!

Renee

Hon är ju så söt! Jag hämtar henne i morgon!

Thakock

Naww, gullunge! =D



Haha, jag vill hellre ha en ny säng. Försöker få sambon att gå med på det men nja...

josefine- mamma till Olivia

Så underbara bilder, Tessy är så söt!