Johanna

låter härligt, sånt väder har inte vi haft idag :/



ja är man 20 kan man ta livstid faktikst

Em

Hahaha! Glassen ser megastor ut på första bilden. Vad gott det ser ut!

Annika

Åååå så underbart!

sv: Hahaha alla saker är i skåpen... vi har ju inga kids ;)

Jasmine

Pinnglass i solen slår det mesta. Dock är jag för snål, så det blir sällan jag får uppleva det... Bättre att köpa en halvliter glass på Ica för 12 kronor. ;P



Svar: Tack! Jag är så glad att det går bra för min blogg. Det är inte kväll än och jag hade redan kommit upp i över hälften av det besöksrekord jag hade igår. Kvällen är inte här än. Man kan alltid hoppas att jag får många fler besök inann tolvslaget! :D

Kram <3

Heidi

Åhh va sugen jag blev på glass..ska nog skicka iväg mannen till affären! ..o så vill ocå ha en sån där stooor glass :)

Juliaa

nee :(

cecilia

jahapp då får det bli glass ikväll igen då! inte frestas sådär hörredu! :)

Anniepie

Åhh va härligt det låter! :D ha en fortsatt bra dag nu! :) Kram!

Mathilda

jaa verkligen =) kraam

Malin - Foto & WebbDesign

SV: Japp, väldigt ! :p



Vad händer då? :)

vickan





Frågestund på min blogg nu,så kika gärna in och passa på att fråga vad som helst! Skulle bli så jätte glad! =D



http://viktoriiaandersson.blogg.se

ghaiii - shortstuff

men så sööta så :)

josefine- mamma till Olivia

Mmmm mysigt med sol och glass :D

Ellis

Ser härligt ut!