BAKA MED JESSICA

Jag älskar o baka med barnen. Våra bakdagar är veckans höjdpunkt. Men att lämna Jessica ensam med bullarna är rent av oansvarigt.

5 SEKUNDER ENSAM MED BULLAR....



..EFTER 10 SEKUNDER



Jag förstår ju att det kan bli långtråkigt de LÅÅÅÅNGA stunderna det tar mig o titta till bullar i ugnen.
Diana

Jag hade tagit fram piskan och tvingat ungen att att göra om och göra rätt. ;)

alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: ja verkligen :D

Lena

Hej!



Missa inte tävlingen på Nightlife. De söker Örebros bästa blogg. Nominera din favorit här: http://nightlife.se/content/12191 !



bitterfittan

du får snabba på nästa gång ;)

Johanna

ja det är perfekt.... halva mitt barndosmhem skall gå till loppis nu när de skall flytta!

Ellis

En sekund är en evighet för barn! :D

lisa

hahah nämen:)^

emelie

händer det något kul i veckan? kram

Annika

Hahaha så sött... passar på när hon kan!

Em

Men det är ju de udda bullarna som smakar bäst! :D

frida

precis så var det :)

cecilia

haha ser gott ut. eh..

Gun

Hahahaha, vilka gulliga Jessica-bullar.:D

Isabel

Hahaha, naaw vad sött :)