BARNKALAS

Vi hade barnkalas i går och jag  överlevde. Det konstigaste är att det regnade hela morgon och sen var det uppehåll under hela kalaset, men så snart barnen hade gått hem började det regna igen. Vi hade tyr med vädret får man nog säga. 
 Carmen Ly ville ha Hello Kitty tallrikar och Hannah Montana muggar till tjejer. Killar fick ha Spiderman. Det är svindyrt med såna papptallrikar. 40 kronor för 8 stycken. Man kan ju så klart använda vanliga tallrikar, men man fyller ju år bara en gång om året så då tycker jag att hon får välja vilka tallrikar hon vill.



Godispåsar ville hon så klart ha med Hello Kitty. Eftersom det kom mera barn än vi hade räknat med för många ringde kvällen innan fick vi ta Diddli o Spiderman påsar som vi hade kvar från kalaset innan.
 Till efterrätt hade vi glass buffe som blev jätte succe. Jag köpte stora 2 liters glassar med olika smak och sen fick de lägga på allt de önskade.








Presenter hon fick. Barnen visste verkligen vad hon gillar.



Det var en trevlig kalas och Carmen Ly hade så roligt.
Stort tack för alla gratulationer och preseter.
Erika

Vad roligt med kalas.

Glass buffe låter smarrigt, kanske ska ha det när jag fyller år ;)

Johanna

Oh vad bra ni hade tur med vädret igår, det hade vi med =)

carro

Tack! Mysigt med barnkalas :)

Thakock

vad mysigt allt ser ut! Vilken supermamma du är! =D

Diana

Den glassbuffén ser inte helt fel ut... mmmm.

shortstuff

va gott allt ser ut.. nu är jag så himla sugen på sötsaker :)

cecilia

Wow vilken lyx!! Varför är det aldrig nån som har glassbuffé när jag kommer?

Ellis

Åh såg hur mysigt som helst ut!