BLOMMORNA PLANTERADE

Nu har vi planterat blommorna. Det går ju snabbt när man har en så fin hjälpare som Jessica.
 Tack Janne för hjälpen. Enligt hans expertis ska blommorna heta Tagetes. Inte ens mannen min visste vad de heter. Och han påstår att han vet allt? För sig är det inte förvånande för han har köpt blommor max tre gånger i sitt liv.










Annika

Åååå så fina bilder, ser ut som från en katalog!

Sagha

jag med:(

Gun

Vilken gullig hjälpreda du har! Ja, det är tagetes. De är lättskötta och kommer att bli så fina, bara de får vatten ibland.

cecilia

Det blev ju hur fint som helst det där!

Thakock

Ser fint ut! =D

Ellis

JAG slår vad om att Jessica gjorde all jobb right!?

bjorne

Vackra bilder och så håller jag och mitt barnbarn Ella på med,vi planterar och odlar sen så sköter hon vattningen hela sommaren.