Sandra :)

Svar: Haha tack men det är faktist inte så kul xD

- Alexandra!

sv: Den är jättebra! Du borde ge den en chans. :)

Evelina

Haha, härlig :)

Emelie

Sv; aa

liinnéaboström

ja;)

men vad bra!;D

Denise - Ännu en mammablogg

sv: Mysigt! Här äts det sällan middag tillsammans då min sambo slutar så han är hemma sent varje dag :(

matilda | besök gärna min smyckesaffär www.bambee.se

sv; okej :) jag ska lägga en beställning på sånna berlocker så om du vill kan jag säga till dig när sånna armband finns att köpa! =)

alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: hihi tack:)

- Alexandra!

sv: Det tycker jag du ska! Det är en helt annan upplevelse med discobowling. :)

matilda | besök gärna min smyckesaffär www.bambee.se

sv; jag ska beställa in sånna berlocker, läs mitt senaste inlägg för att se hur du ska gå till väga för att köpa ett sådant!

Emma

sv: Ja visst var det! :)<3

Dolly

tack sweety

Ellis

HAHAHAHAHA det roliga är att jag tror dig hahahah

sanne-madeleine

söt blogg :)