SNABB SÖNDAG

Jag känner mig som världens sämsta bloggare. Bara ett blogginlägg i går. Hur kan jag göra så mot er ? Ni får straffa mig. Men jag  bjuder på två bilder på mig  och ni vet ju hur jag hatar o visa bilder på mig själv. Usch vad jobbigt.





I dag har vi haft fullt upp. Efter frukosten badade jag barnen och sen åkte vi iväg till min snälla svärmor. Jag fick  köra hem snabbt(kommer en inlägg senare)  så att vi skulle hinna se Carmen Ly sjunga i kyrkan klockan fem. Efter gudtjänsten var det grillning, men mannen hade så ont i ryggen så vi åkte hem. Men nu efter middagen har jag äntligen fått tid o öppna min älskade dator och sitter på  soffa och ska titta på Mcdonalds skandalen på TV och titta in hos er.
Hoppas ni har haft en bra helg och att ni har fått sol i dag för här är det kallt o regnigt. 

______________________________________________________________
EFTER BADET
GISSA VEM HAR FORTFARANDE ROSA NAGELLACK KVAR ??







soffie

sötnosar där,å vilken trevlig blogg du har!!!

bjorne

Hej tycker du är jättesöt på bilderna så det finns inget att skämmas för och barnen söta o goa dom med,är du dålig bloggare så vad är jag då,rena katastrofen känns det som men ibland har man fullt upp med annat och har faktiskt haft min blogg drygt 3 år nu så ibland är det tomt på nya uppslag,ha de gott.

Malin

Sv. Tack! Det är jättekul att kika på lite race men desto roligare att köra :P



Du är verkligen jättefin! :)

ghaiii - shortstuff

visst va hon söt :)

söta barn din är <3 älskar barn..

hur har din dag varit?

kram

Thakock

Ibland blir det så! Du är så söt!



Thakock

sv: Tackar!

klart man får sno den...jag snodde den ju så ;D

Gun

Du är så söt! Och dina barn också.:)

Jag gjorde bara ett inlägg både igår och idag. Det blir så ibland, och gör ingenting.

andreakarolina

lika fin och fina som vanligt! nämen kan det vara mannen som har rosa nagellack??

kram

cecilia

varför vill du inte visa bilder för? du är ju så himla söt!

tycker du gör rätt som inte bloggar ibland, inte ska du stressa ihjäl dig för att hinna med! vi är glada för det vi får :)

Pernilla

Såå söt du är och dina barn är med såå söta =)

Ellis

Alla bilder var riktigt söta och fiina! Tom den på Thomas tå!! :D

Anonym

Jag såg också på programmet om Mc Donalds....jag ska Aldrig mer äta där!! Ha en bra måndag ! :)

Dikk Bluball

Jag älskar ju att se bilder på dig. Du är ju sååå snygg. Synd att du inte hade efterbadet bilder på dig också.

simone

Du är verkligen en skönhet du! ;-D

Annika

Hahaha så underbara bilder! ibland hinner man inte blogga så du är förlåten!

Isabel

Du borde visa dig oftare för du är jättefin! Man ser var dina barns söthet kommer ifrån :)

josefine- mamma till Olivia

Fina bilder på dig och barnen :)