cassandra

sv; Hej!

Ah, eller jag snackade med en lärare och nu är allt lugnt :)

EMELIE♥

sV; det öåter härligt"" grattis då :D

cecilia

haha så fint!

Diana

Lilltjejen har matchat lite bättre idag, sött!

LIENE

sv: Ja:) men tråkigt om man är tonåring, jag saknar aktiviteter och människor och massa bilar och många hus:(

MyzaaN - Princess Pink

ja han försöker iaf :D haha kram

HANNA

sv: ja de var riktigt härligt! :)

ghaiii

ja men eller hur, sjukt att tiden går så himla fort innan man ens hinner tänka tanken.. det är lite läskigt tycker jag :)

hur har din söndag varit?

kram

Gun

Hahahaha, jaa, det var en klar förbättring!

ardiana

svar : tack jag hoppas jag vinner med :D



vad söta dina barn är, jag längtar tills jag får egna

marie

åååh vad söta :D

Sarah

söta =)

Josefine- mamma till Olivia

åh sötungen Jessica :)